Mod TechModel help


21.11.2013, 19:41 - maxpelosi - Anfänger - 2 Beiträge
Hi all, my question is how can I open a Crash Time 4 car and convert it to a .z3d file

 
21.11.2013, 20:15 - Jannes23 - Moderator - 1916 Beiträge
  1. Open your .mox file in the MTKIT
  2. File -> Export -> Export MOX > LWO
  3. Open a 3D program (for example Blender 2.49)
  4. Import the LWO
  5. Export as .3ds
  6. Start ZModeler, import the .3ds file and save your model


[ALIGN=center]Addon Manager (v3.1) für DS und UC [B][URL=index.php?site=files&file=2168]Jetzt herunterladen![/URL][/B] [hr][IMG]http://gameshots.eu/images/2016/05/31/713749d2e894128a979af93bd08ad5a8.png[/IMG][/ALIGN]

 
21.11.2013, 22:47 - Manni_190 - Fortgeschrittener - 151 Beiträge
Jannes23 schrieb:
  1. Open your .mox file in the MTKIT
  2. File -> Export -> Export MOX > LWO
  3. Open a 3D program (for example Blender 2.49)
  4. Import the LWO
  5. Export as .3ds Export as .obj
  6. Start ZModeler, import the .3ds file and save your model
Beim Import von .3ds Dateinen kann man danach das ganze Auto neu zusammenschweissen....

Sollte es nicht funktionieren lade Dir bitte ZMod 2.2.5

MfG Manni_190 [align=center][url=[URL]http://www.eleven-games.net/index.php?site=forum_topic&topic=5622&type=ASC&page=1[/URL]]Meine Projekte [KLICK][/url] [img]http://abload.de/img/crashtime5hi2013-10-0b3slg.jpg[/img][/align]

 
23.11.2013, 18:18 - maxpelosi - Anfänger - 2 Beiträge
Thank you :-)